Direktlänk till inlägg 25 januari 2010

Avesta 25 Jan

Av Patrik Landell - 25 januari 2010 20:17

Hej !


Ja, herre gud vad man ställer till det för sig.

Om jag ska börja från början då, resan hit till Avesta gick ju bra, jag kör ju efter devisen "full gas spar tid" så det tog nog inte mera än 1 timme och 15 min... Vägbyggena inkluderade, så det betyder ju att jag kommer inte att åka hit på Söndagar som jag planerat från början, utan då åker jag hellre tidigt på Måndag morgon varje vecka jag skall hit. Isåfall kan man åka hemifrån runt kvart över 6 på morgonen.

Efter en dag i skolbänken så är hjärnan mjöligare än den mjöligaste mjölpåse man kan hitta....hur f*n ska detta gå !!

Dock så kom läraren med den glädjande nyheten att på tentorna kommer man att få använda all litteratur som man fått... ehhhh ??

Så i princip så skall man "bara" försöka komma i håg strukturen i böckerna man fått för att hinna hitta svarena på frågorna under utsatt tid. Vadå fuskigt ? men helt ok tycker jag  :O)

Sen om man backar dagen lite till den personliga presentationen av sig själv, som man av nån dj*kla outgrundlig anledning alltid måste göra, så tog jag till ett ful knep denna gång, eftersom jag hatar att stå å prata om mig själv inför i detta fallet 18 pers. Jag satte mig helt sonika längst fram till höger, från läraren sett.Då fick ju jag börja, och han således inte elda upp mig till den milda grad att jag knappt får fram nått ljud...och jo, nån tablett gled väl ner också.

Åsså hade jag bokat rum på stads hotellet i Avesta.Mitt i stan...eller ja, byn skulle man ju kunna kalla det, och hotellet är väl snarare ett ombyggt bostadshus...

Men men, värre har jag bott på.Det finns åtminstone en säng och dusch,och kök ?

Vadå. blir det ingen frukost ? aj aj, det måste jag kolla upp.

Nä nu ska jag sova, så hjärncellen får vila upp tills imorgon.För då kör vi hårt igen. Puss å kram till mina tjejor hemma !!!



AVESTA "STADS HOTELL"

  

 
 
Ingen bild

Anna

25 januari 2010 21:08

Hmm, en sådan utbildning med liknande testsituationer kanske man skulle leta reda på.

Hoppas du får en bra vecka. Och är det ingen frukost som ingår? Då tycker jag att du byter hotell, fortare än blixten.

Puss.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patrik Landell - 21 april 2011 15:15

Hej !   Japp, det ser ut att gå riktigt bra, prylarna verkar fungera.Då tänker jag speciellt på fogföljnings systemet som det varit trassel med.I natt somnade jag inte förrens närmare 2 tror jag, så jag är trött som attan.Fixat i mig en club sand...

Av Patrik Landell - 19 april 2011 13:44

Hej !   Idag har jag gjort lite tester på robotsystemena, också kommit fram till runt tre punkter som jag rekomenderat dom att ändra i installationen.Annars så har vi inte börjat svetsa ännu,installationen har haltat lite pga tex Fronius (strömkä...

Av Patrik Landell - 18 april 2011 04:06

Börjar med då jag beställde taxi på Lördag em, utryckligen sa jag till att de INTE skulle ringa för då väcker dom hela huset.Till saken hör att de har vårt hus med GPS koordinater inlagda hos sig på Taxi Västerås.Men se där vem ringer 04:50 ? jo Taxi...

Av Patrik Landell - 12 oktober 2010 12:03

Japps nu är farsgubben på väg hem.Det var bara en misär på Volvo imorse (det måste alltid vara nått..)Men det kändes gött att kunna peka på deras prylar och säga, där har ni problemet :O) Så nu sitter jag på ett hotellrum i en stad ca 15mil utanför...

Av Patrik Landell - 11 oktober 2010 14:04


Jobbat från 8 till 18:15 idag, nu känns det att kroppen börjar justera sig till Koreanska tiden.Man är hyffsat pigg hela dagen, men då är det strax dags att åka tillbaks igen, å så börjar det om igen :O) Ikväll  bjöd grabbarna på Volvo på en fest m...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards