Direktlänk till inlägg 15 november 2009

15 November 19:10

Av Patrik Landell - 15 november 2009 12:08

Då va Söndagen snart över, idag har vi farit kors o tvärs genom Shanghai.

Martin köpte sig en systemkamera, å sedan for vi till kopie marknaden för lite andra grejer.

Så nu har jag handlat en medium röd jacka till min kära fru,å så en grön Ipod som då är mer lik originalet än den jag köpte innan.Så nu är de två Ipodar som mina kära barn ska få likadana, förutom färgen då förstås.

Förkylningen har lagt sig, så nu känner jag att det verkligen går åt rätt håll.Som det ser ut nu med allt regn å så,så ska det tydligen hålla i sig.Åtminstone tills jag beräknas lämna Kina.Så jag investerade i en långärmad T-shirt idag som jag tänkte ha som nån sorts undertröja.Naturligtvis var den lite för liten,men jag ska bara ha den under resten av kläderna.Så det är det ingen som kommer att se.Den får väl tjäna som trasa ute i garaget när jag kommer hem.

Lite roligt var det på kopie marknaden idag,polisen hade gjort en razzia.Och rensat ut alla kopior (troligt).Därför att Barac Obama kommer på besök ikväll,Jag tror väl knappast att han går på den här marknaden och köper Gant pike tröjor..Nä nu ska jag förbereda lite grann för morgondagen.Ni får ha det så bra alla där hemma !!


\Patrik L


    


 
 
Ingen bild

Anna

15 november 2009 20:00

Vad skönt att du är på bättringsvägen!

Med tanke på att du allt som oftast arbetar dagligen då du är borta på jobb måste den här trippen ändå varit ganska rolig då du både hunnit med hobbyaffärer och marknader x flera! Jackan ser lika fin ut som de andra och Amalia nickar glatt bredvid mig när hon kollar in den nya gröna shufflen.

Vilken tur att B O inte handlar på marknaden, då kan ju du passa på istället... ;-) Du har förresten inte sett adidaströjor än?

P&K

 
Ingen bild

Patrik

16 november 2009 00:42

Tjena !
Det är som i Thailand på kopie marknaden.Har du sett ett stånd, så vet du vad som finns i resten oxå.Så jag misstänker att jag måste till nån bättre affär utmed gågatan för att hitta nån Adidas tröja värd namnet.

\Patrik L

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patrik Landell - 21 april 2011 15:15

Hej !   Japp, det ser ut att gå riktigt bra, prylarna verkar fungera.Då tänker jag speciellt på fogföljnings systemet som det varit trassel med.I natt somnade jag inte förrens närmare 2 tror jag, så jag är trött som attan.Fixat i mig en club sand...

Av Patrik Landell - 19 april 2011 13:44

Hej !   Idag har jag gjort lite tester på robotsystemena, också kommit fram till runt tre punkter som jag rekomenderat dom att ändra i installationen.Annars så har vi inte börjat svetsa ännu,installationen har haltat lite pga tex Fronius (strömkä...

Av Patrik Landell - 18 april 2011 04:06

Börjar med då jag beställde taxi på Lördag em, utryckligen sa jag till att de INTE skulle ringa för då väcker dom hela huset.Till saken hör att de har vårt hus med GPS koordinater inlagda hos sig på Taxi Västerås.Men se där vem ringer 04:50 ? jo Taxi...

Av Patrik Landell - 12 oktober 2010 12:03

Japps nu är farsgubben på väg hem.Det var bara en misär på Volvo imorse (det måste alltid vara nått..)Men det kändes gött att kunna peka på deras prylar och säga, där har ni problemet :O) Så nu sitter jag på ett hotellrum i en stad ca 15mil utanför...

Av Patrik Landell - 11 oktober 2010 14:04


Jobbat från 8 till 18:15 idag, nu känns det att kroppen börjar justera sig till Koreanska tiden.Man är hyffsat pigg hela dagen, men då är det strax dags att åka tillbaks igen, å så börjar det om igen :O) Ikväll  bjöd grabbarna på Volvo på en fest m...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards