Direktlänk till inlägg 12 oktober 2010

Syd Korea 12 Okt

Av Patrik Landell - 12 oktober 2010 12:03

Japps nu är farsgubben på väg hem.Det var bara en misär på Volvo imorse (det måste alltid vara nått..)Men det kändes gött att kunna peka på deras prylar och säga, där har ni problemet :O)

Så nu sitter jag på ett hotellrum i en stad ca 15mil utanför Seoul, och ska tota ihop nån sorts reserapport till min chef. Sen finns det faktiskt ett BADKAR på detta rum !!!

Där ska jag lägga mig i ett skållhett bad, med en kall öl.Det är jag fanimig värd. Och på Fredag,tycker jag vi går på restaurang tjejjor, för det är NI fanimig värda :O) (egentligen mera)


\Vi hörs "strax"

 
 
Ingen bild

kicki

12 oktober 2010 18:30

Jag är oxå tjej fniss fniss får man följa med då ??? ha en angenäm flight hem och jag håller tummarna att det inte va våra block ;)

 
Ingen bild

Patrik

13 oktober 2010 01:55

Jag menade ju MINA tjejjor !

 
Ingen bild

kicki

13 oktober 2010 21:32

ja men hallå jag är ju nästan emd i gänget där .....blod är tjockare än ....bla bla bla du vet fniss fniss ...välkommen hem iallafall ;)

 
Ingen bild

Anna

13 oktober 2010 22:36

Vi som trodde vi skulle få köpa hem mat från spicy och testa dina fina nya ätpinnar... ;-) Du får gärna gå på restaurang med dina döttrar för själv ska jag shooooppa heeeela fredagen. :-D
Skönt att du nu är på väg hem.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patrik Landell - 21 april 2011 15:15

Hej !   Japp, det ser ut att gå riktigt bra, prylarna verkar fungera.Då tänker jag speciellt på fogföljnings systemet som det varit trassel med.I natt somnade jag inte förrens närmare 2 tror jag, så jag är trött som attan.Fixat i mig en club sand...

Av Patrik Landell - 19 april 2011 13:44

Hej !   Idag har jag gjort lite tester på robotsystemena, också kommit fram till runt tre punkter som jag rekomenderat dom att ändra i installationen.Annars så har vi inte börjat svetsa ännu,installationen har haltat lite pga tex Fronius (strömkä...

Av Patrik Landell - 18 april 2011 04:06

Börjar med då jag beställde taxi på Lördag em, utryckligen sa jag till att de INTE skulle ringa för då väcker dom hela huset.Till saken hör att de har vårt hus med GPS koordinater inlagda hos sig på Taxi Västerås.Men se där vem ringer 04:50 ? jo Taxi...

Av Patrik Landell - 11 oktober 2010 14:04


Jobbat från 8 till 18:15 idag, nu känns det att kroppen börjar justera sig till Koreanska tiden.Man är hyffsat pigg hela dagen, men då är det strax dags att åka tillbaks igen, å så börjar det om igen :O) Ikväll  bjöd grabbarna på Volvo på en fest m...

Av Patrik Landell - 10 oktober 2010 13:20

Ja då var det Söndag, och Seok (ABB Korea) hade lovat mig att han skulle visa lite historia om landet och traditioner.Så vi skulle åka ca 2tim norr igen... Så, när vi kom fram var det dags för klassisk Koreansk lunch.    Det var kokt kött, smakade ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards