Alla inlägg den 18 april 2011

Av Patrik Landell - 18 april 2011 04:06

Börjar med då jag beställde taxi på Lördag em, utryckligen sa jag till att de INTE skulle ringa för då väcker dom hela huset.Till saken hör att de har vårt hus med GPS koordinater inlagda hos sig på Taxi Västerås.Men se där vem ringer 04:50 ? jo Taxi Västerås, och undrar vart jag bor ??? vilka miffon !!, han hade inte ens GPS:en på i bilen...Sen har han mage att fråga hur man kommer ut på nya E18, men hallå vad fan betalar jag (ABB) för egentligen ? Jag nämnde lite snabbt hur han skulle köra, sen tuppade jag nog av en stund, för jag hörde honom bara säga "ojdå det blev visst gamla vägen endå"...Jag kom till Arlanda iallafall, och där löpte det på som vanligt.Hamnade i Munchen för att byta plan, för vidare transport till Busan trodde iallafall jag...men skylten skiftade mellan Seoul och Busan.Hur är detta möjligt tänkte jag, städerna ligger ju i varsin ände av landet.Kanske dumpar dom ett gäng via fallskärm när vi flyger över Seoul ?innan vidare färd mot Busan.Icke då, vi landade så snyggt i Seoul, och gick av planet.Sen vi som skulle vidare fick ta en promenix runt terminalen så pass, så att vi fick gå igen säkerhetskontrollen igen.Och sen gick vi tillbaks till samma plan igen, dessutom på samma platser...dock så var vi ju inte speciellt många som skulle till Busan, och vi flög ett stooort plan.Kan inte ha gått ihop sig kanske, men till skaen hör att när jag bokade biljetten så skulle Lufthansa flyga direkt till Busan, "direkt" har fått en ny innebörd.Väl framme i Busan skulle ju min numera vapendragare Seok Bong Son hämta mig på flygplatsen, ha ha, tror ni han va där ?? Han hade tydligen missat min tid (jo tjena) och hade 4 tim bilfärd kvar.Så jag fick ta en taxi till hotellet, och si där kom belöningen. Executive rummet var bokat, fint som snus.Mycket "ingick" som tex all snacks/fika i loungen i entren....klippt in några bilder på rummet och vyn därifrån.Så då kändes allt stök hyffsat värt iallafall  :O)

       

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards