Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Patrik Landell - 7 maj 2009 10:10

Idag så är jag på hotellet och rensar ut bland mina långbänkar av case, svarar man inte inom rimlig tid så stänger jag dom, verkar väl rimligt ?

Har laddat upp lite bilder, en är från restaurangen vi käkar på, den ligger ca 15min ifrån fabriken, finns inget vettigt ställe att äta på närmare än så.Men detta är riktigt fint, och så är man tvungen att gå igenom en metalldetektor som finns på flygplatser först.Det står även en barsk vakt bredvid, det piper och lyser rött för alla som går in, men vakten verkar måttligt intresserad av det.Han bryr sig helt enkelt inte....

En är på hur deras lastbilar ser ut, de flesta ser ut att vara från 2:a världskriget och de spyr ut svart rök som heter duga, undrar om dom kör på diesel eller soppor ??  Men dom är iallafall pimpade upp till tänderna ala Indian style  :O)

Igår när vi åkte på motorvägen till jobbet så brann det duktigt i ett av höghusena bredvid.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards