Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Patrik Landell - 8 maj 2009 13:21

Så ,när jag skulle checka ut från hotellet så visade det sig att det inte gick att betala med AMX kortet, de påstod att maskinen var trasig...tjena jag testade att ta ut i "bankomaten" bredvid utan resultat. Så det blev lite kaotiskt att få fram stålar till hotellet.Lösningen blev att ringa å väcka min kära fru, så hon kunde föra över pengar till mitt Visa kort.Hon är ju snäll som vanligt och, förde över pengar bums, och nån minut senare var jag på väg till flygplatsen.Tur att "24-tim supporten" fanns på plats.Vi fick samma fina plan hem som vi hade till Indien, så det gick att sova lite denna gång också.Så nu sitter jag här i Helsingfors och väntar på nästa kärra som tar mig till Stockholm.

Jag måste dela med mig av en bild som blivit min nya favorit när det känns tungrott på sådana här resor.Mina tre tjejer nöjda och glada SAMTIDIGT !! jag vet,det är ett riktigt "Kodak moment" som jag blir glad i hela kroppen av att se.Bilden är förövrigt från Thailand, vi hade precis ridit klart på en 2-timmars utflykt i hettan, så svetten lackade.Ni ska veta att det inte är lätt att fånga dessa damer på kort glada samtidigt...Kommer förmodligen aldrig mera att hända.    :O)


\Patrik L

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards