Alla inlägg den 8 november 2009

Av Patrik Landell - 8 november 2009 23:21

Hej !


Jackorna har bröstfickor, enligt mig ser dom ut som bilden ni skickat till telefon,men vad vet jag....

Vi ska förmodligen till marknaden igen under veckan.Å då köper jag en röd åxo,Anna du har väl stålar till att lösa ut mig från tullen i Sverige va ??   Cool


Här är en bild som kanske visar bröstficlorna bättre.

  

Av Patrik Landell - 8 november 2009 13:33

Hej !


Vill bara undanröja ett frågetecken,jag åkte hem tidigare eftersom jag var den enda som skulle upp och jobba på Lördagen.

På Lördagen var jag alltså på jobbet, och vi fick nästan ihop hela stationen.Så på Måndag är det i princip bara finliret kvar, lite programmering och konfigurering.Sen tror inte jag att det kommer att finnas så mycket att göra för mig tills den nya swiveln kommer(Torsd-Fred).Som då jag ska se till att den blir bytt.

Bilden är ifrån då vi precis börjat packa upp prylarna.

  

Så idag på Söndagen var vi iväg till de två stOOra kopiemarknaderna som finns här.Med tunnelbana tog det ungefär 15min, så det är en bit ifrån.Att åka tunnelbanan kostade inte mer än 4kr.

Jag hade ju en liten lista med mig hemifrån..

Jag köpte två Canada Goose jackor till Amalia och Mathilda (250kr/st)

Sen köpte jag två Ipod shuffle 2Gb spelare i färgerna grönt och rosa (80kr/st)

Eventuellt får jag ner en Canada Goose till om du vill ha en Anna, men dom har bara Röd eller beige utöver ungarnas färger.

Själv köpte jag tre pike tröjor för 30kr/st och en NorthFace jacka (softshell) för 150kr.


Bilden nedan är Mathildas mörkblåa jacka

 

Bilden nedan är mp3 spelarna.Gissa vem som vill ha en Rosa...

 

Och bilden nedan är på Amalias Svarta jacka.

  

Och sist och faktiskt minst är min NorthFace jacka.

  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards