Alla inlägg den 12 november 2009

Av Patrik Landell - 12 november 2009 13:54

Hej !


Igår morse började jag känna av halsen,och på em så hade jag sandpapper i halsen.Så jag tog ett varmt bad och gick ock la mig tidigt.Idag känns det lite bättre, men jag är ordentligt förkyld, det känns.Så det enda jag gjorde i dag efter jobbet var att ta en taxi till en hobby affär i närheten.Tyvärr hade dom inte det jag sökte, men jag brukar försöka att besöka hobby affärer i de länder jag är i, så även här.

Det regnar igen ute, så det har blivit en lugn "hemma" kväll.Och det känns bra då jag inte är riktigt ok.

Martin min kompis, skulle egentligen ha tagit mig till elektronikmarknaden idag.Men det var riktigt skönt att han aldrig hörde av sig.Då kanske man kryar på sig fortare.


"Restaurangen" på jobbet, ser mera ut som ett sopp kök.Idag var det hare på menyn och ris förstås,vad annars...

Det såg ut som de fina bitarna av haren hamnade på nån bättre restaurang.Och resterna hamnade i detta "soppkök"

Så jag tog bara grönsaker och ris,de andra eländet fick de behålla.

Hoppas ni alla har det bra därhemma,jag själv börjar faktiskt längta hem (redan..)


\Patrik L

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards